1 Dec 2010

Mie i-mi place sa ma joc


Bunicul are o gospodarie mare
Vaci, porci, catei si un bou micut
Dar mie mi-ar placea
Ca Stefan cel Mare
Sa merg calare pe un calut.
.................................

Floare aurie
Floare azurie
Copilarie fericita
De mica iubita.
................................

Iarna cu saniuta
Eu ma duc cu fuguta
S-o iau pe Olguta
Si din deal pina in vale
Numai sa nu ne stea nimeni in cale.
...............................

Ce frumos este cind ninge
Si se lasa un fulgusor
Pe minuta mea ferbinte
Si altul pe pantofior.
................................

Fetita mea ce-a draga
Ce dar tu te-ai dori
Ca mama sa-ti faca
Atunci cind te-ai trezi?


Mamica mea cea scumpa
Atunci cind m-oi trezi
Tu sa ma iai in brate
Caldura ta s-o pot simti.
............................

In fiecare seara
Cind vine ora opt
Eu stau in asteptare
Ca tata sa apara
Sa-mi spuna noapte buna
Si apoi eu sa adorm.
.......................

Bunica me-ai departe
Si i-mi doresc sa merg
S-o vizitez de Paste
Dar mai astept nitel.
...........................

Mie i-mi place sa ma joc
Nu stau un minut pe loc
Seara cind somnul vine
Se joaca visul cu mine.
...........................

Copilarie floare de papadie
Duiosie si bucurie
Cintece de mic ascultate
De mama cintate.
..........................

O bogatie imensa
De mic eu am primit
O limba romana
Pe care acum o cint.
........................

Iepurasul cel albui
A mers ieri in ospetie
La iedutul cel suriu
Si-a fost mare veselie.
........................

Curcubeul cind apare
Este in sapte culori
I-mi inchipui ca pe o sanie
Lunic pe el vioi.
..............................

Liliacul se trezise sus intr-un copac
Se uita in jos mirat
-Cum de l-am urcat?
I-ar o bufnita de-a laturi
Cu ochii si mai mari
-Cum un liliac sa uite
Ca el a zburat?!
...............................

In povestea ce-a cu vulpea
Mie mi-ar placea
Ursul sa prinda peste cu undita
Dar nu cu coada sa.

No comments:

Post a Comment

nksdf