1 Dec 2010

TE IUBESC Camelia - copilul meu cel scump



Sunt un copil frumos
Ca un soare luminos
Cu colegii mei prietenoasa
Si cu toti politicoasa.
...........................

Este o fetita
Pe numele Camelia
Ea i-si impleteste cosite
Si-si pune fundite.
..............................

Rochita roza i-mi place
Si tot ce e in roz
Cind o intreb pe mama
-Stii ce culoare-mi place
Ea i-mi raspunde ROZ.
................................

Tati, tati, tati
Taiti zice nu
Dar mie mi-ar placea
El sa zica doar Da.
...............................

Ninge domol
Covor asterninduse pe jos
E moale si sclipitor
Ca o pana de usor.
.......................

O pisica lenosica
Se lingea pe botisor
As mai vrea o bucatica
De pinica cu untisor
..........................

A cazut o frunza in prag
O ridic pe ea cu drag
Si ma interb de ce e oranj
A colorat-o vre-un fluturas?
............................

Ciocirlia tot cinta,
Buna dimineata!
Iar copilul i-i zimbea,
Buna dimineata!

No comments:

Post a Comment

nksdf